effie-germany_awards-logo-4color_quer.eps

MEWA získala bronzové ceny Effie a BoB-Award

Od skrytého šampióna až po hviezdu, ktorá je vidieť

BoB+Text_black.png

Od skrytého šampióna až po hviezdu, ktorá je vidieť

Naša marketingová stratégia presvedčila hneď dvakrát. MEWA získala od odbornej poroty Effie-Awards a BoB-Awards bronzové ocenenie aktuálnej kampane.

Ocenenie za "efektivitu v marketingovej komunikácii", skrátene "Effie" sa udeľuje od roku 1968. V Effie nejde len o stratégii, myšlienku a realizáciu kampane, ale hlavne aj o jej vplyv. Tento rok sme sa stali jednou z vybraných spoločností a získali sme bronzovú cenu spoločne so známymi značkami ako napríklad Deutsche Bahn, Dr. Oetker alebo O2. BoB-Award sa udeľuje v Nemecku, v Rakúsku a Švajčiarsku za vynikajúcu komunikáciu v oblasti B2B.

V oboch prípadoch bola ocenená naša nová, sebavedomá prezentácia na verejnosti. Namiesto toho, aby sme zostávali vpovzdálí ako predtým, objavujeme sa teraz v predných radoch. Chceme na seba upozorniť, konieckoncov sme o našej práci presvedčení. Naši značku, naše meno a náš koncept textilného sharingu by malo poznať čo najviac ľudí. Vzdali sme sa zdržanlivosti na verejnosti a uviedli do popredia výhody nášho obchodného modelu a vedenie manažmentu pre zákazníkov. A máme úspech. Oslovili sme a počas roka sa o nás výrazne zvýšilo povedomie u rozhodujúci cieľovej skupiny.

Effie a BoB dokazujú, že sme vidieť a získavame ceny. Z tohto pozitívneho uznania máme radosť.