Používanie cookies

Táto stránka používa cookies. Ďalším používaním tejto web stránky s týmto použitím súhlasíte. Podrobnosti nájdete tu.

160547186.jpg

Zákaznícky servis MEWA

Individuálny servis na 44 miestach v Európe

MEWA je tiež blízko k vám

  • Vždy blízko vás

    Radi vám poradíme priamo na mieste, telefonicky alebo e-mailom – v 13 krajinách.

  • Vždy spoľahlivo

    Naši vyškolení zamestnanci sa vďaka know-how a skúsenostiam postarajú o to, aby vždy našli to najlepšie riešenie pre Vás.

  • Nepretržite k dispozícii

    Otázky, informácie, servisné formuláre – cez náš zákaznícky portál myMEWA máte neustále prístup k nášmu servisu.

To, čo zo spoločnosti MEWA robí jedinečnú a úspešnú firmu, je špičkový servis. Na to sa na celom svete spolieha viac ako 184 000 podnikov. Dodávame profesijné odevy MEWA viac ako 1,1 miliónu ľudí a v obehu je a viac ako 1 miliarda čistiacich utierok MEWA. Okrem malých a stredných podnikov zabezpečíme aj celý rad veľkoodberateľov – vďaka vysokovýkonným zariadeniam zaisťujeme optimálne čistenie vašich textílií.

Ak potrebujete poradiť, hovoríme vašou rečou. Vďaka 44 prevádzkam v 13 európskych krajinách sme aj vo Vašej blízkosti. U nás na vás nečaká žiadne anonymné call centrum, ktoré stále mení kontaktné osoby.Na rozdiel od iných poskytovateľov textilných služieb máme zavedený lokálny tím zákazníckeho servisu, ktorý sa prispôsobuje individuálne vašim regionálnym a miestnym požiadavkám. Okrem toho máme špeciálne vytvorené tímy, ktoré zabezpečujú špecifické požiadavky našich veľkoodberateľov. K základným hodnotám MEWA patrí individuálny, partnerský a dlhodobý vzťah so všetkými našimi zákazníkmi.

Tím starostlivosti o zákazníka má prehľad o Vašich aktuálnych dodávkach a môže tak rýchlo a cielene reagovať na Vaše želania a požiadavky. Okrem toho Vám vždy pri každej dodávke ochotne poradí a pomôže Váš servisný vodič. Vďaka regionálnej blízkosti zabezpečíme najkratšie cesty a maximálnu spoľahlivosť a bezpečnosť zásobovania.